måndag 7 april 2008

sömnrapport

Tänkte bara rapportera att jag tror att vi äntligen funnit en lösning på Amirs sömnproblem.
Lösningen heter 8 droppar theralen och en kapsel melatonin. Med det sover han nästan perfekt. Han lägger sig i vår säng nån gång mitt på natten men det är sånt man kan leva med, eftersom han sover vidare alldeles lugnt och inte stör oss. Jag tror inte att det kan bli bättre än så i allafall. Man kan ju inte helt begära att han ska sova hela natten i sin egen säng. Han är ju bara 3 år. Jag gick fortfarande till min mammas och pappas säng när jag var 8-10 år ibland. Sånt gör ju barn. Jag borde va glad för det. Nu är ju Amir visserligen speciell så det är ju inte säkert att han blir en trotsig tonåring men om han skulle bli det och skrika saker till oss som "dra åt helvete morsan" så kommer jag nog då vara glad att han faktiskt ville sova i vår säng så länge.
Det sägs ju att man ska ta vara på tiden man har.
Det kommer bli trångt med en bebis där i sängen också iofs, men, vi har gjort det innan så vi fixar nog det igen. Förresten så kanske bebisen vill sova i egen säng, det vet man ju aldrig. (haha, drömma kan man ju alltid).

Kan också meddela att jag nu börjar plågas av graviditeten. Ischiasnerven gör sig påmind samt sammandragningar som gör att jag blir pissnödig och även foglossningen börjar kännas av på natten. Och så ska jag ha det hela sommaren.
Äsch. Man kan ju faktiskt ha det värre. Jag borde lära mig att sluta gnälla så jävla mycket jämt.

Inga kommentarer: