torsdag 5 juni 2008

Vad var det jag sa!!!!

Sa jag inte att det skulle dyka upp nåt eller.
Nu har jag varit glad hela dagen idag för att Muneer äntligen kommer hem i morgon.
Men tro fan att när jag sitter i godan ro och glor på TV så ringer hans brorsa och berättar att Muneer försökt ringa men det funkar inte, och att hans flyg från Delhi tydligen är inställt!!!!!
Så istället för att komma hem i morgon bitti så kommer han ett helt dygn senare, på lördag istället.
Jag blir så arg, så arg.
Men när jag tänker efter så kanske det var bättre, om dom upptäckt nåt fel på planet eller nåt, att dom fixar det istället för att det störtar. Eller va sjutton det nu är för fel för att flighten är inställd.

Vad ska jag nu hitta på i morgon då, på självaste nationaldagen. Känner otroligt mycket för att shoppa nu bara för det (blir alltid shoppingsugen när jag är ledsen, vilket jag är ofta, vilket resulterar i mer shopping än vad jag har råd med, och det är inte bra... borde kanske söka hjälp eller nåt), men det är väl inget öppet i morgon. Så det blir väl bara till att sitta och glo. Hoppas det är fint väder i allafall så att barnen inte blir uttråkade, för då kan dom ju leka mycket i trädgården och bada och sådär. Dom blir ju extremt uttråkade inne i lägenheten. Åååå jag hoppas att Amir kommer va samarbetsvillig i morgon, han brukar ju annars ha väldigt lätt för att bli förbannad dom dagarna som han inte går på dagis. Och det är mitt fel. Men faktiskt inte mitt fel ändå eftersom jag kan ju inte rå för att jag inte kan allting om autism ännu, det är habiliteringens fel som inte vill utbilda mig än. Men snart kanske.

Nähä, jag ska minsann shoppa i morgon, en skrivare till datorn ska jag köpa, så jag kan börja fota och skriva ut bilder till Amir. Och så ska jag köpa ett Fisher-price lekhus till Elias (det va visst jätterea på sånt i en affär), samt kläder till barnen som dom ska ha på sig på brorsans student, och så måste jag köpa massa pärmar och register till mig själv för jag har massa papper att sortera. Så nu vet jag vad jag ska göra i morgon.

Tänk att jag visste det, att det skulle bli nåt fel. Jag var alldeles alldeles säker!! Va otäckt! Jag kanske är synsk!
Eller är det för att jag helt enkelt är van nu vid att ingenting i mitt liv sker problemfritt.

Nu blir det till att äta godis och sen sova för man vet aldrig hur natten blir. Suck.

Inga kommentarer: