onsdag 13 augusti 2008

jag gjorde ett test

som jag hittade på en annan blogg.

Detta blev resultatet:

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, SYO-konsulenter, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.


Jag tackar för yrkesförslagen, har ju svårt att lista ut vad jag vill jobba med och alla ovan låter intressanta utom förskole-och dagispersonal.
Det med personligheten vet jag inte. Vill inte låta skrytsam men jag tror det stämmer rätt bra, utom "slutför vad de påbörjat".
Jag slutför fan aldrig vad jag påbörjat.

Annars var det intressant test. Här finns det.

Inga kommentarer: