fredag 22 augusti 2008

Nej.

Ingen bebis än. Tackar som frågar.

Börjar bli lite smått irriterad på den personen, eller de personer, som har sagt till mig att "man föder ju tidigare och tidigare för varje gång". Det är ju inte alls sant!!! Bara för det har jag gått runt i en månad och förväntat mig att jag denna dag skulle vara trebarnsmor. Men skitungen ligger kvar inne i magen och lurar och lägger på sig fett och får jättestort huvud.

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra bara för det, känner mig skitirriterad och rastlös och måste hitta på massa grejer att göra varje dag i minst typ tre veckor för så lång tid kommer jag väl att "gå över".
Snyft, snor.
Och bara för det så är bilen sönder. Haha! Surprise!
Jag vill ha en Volvo V70 nu. Om någon vet en sådan till salu får ni gärna säga till.

Inga kommentarer: