onsdag 24 september 2008

Idol 2

Jag måste bara irritera mig lite här i min ensamhet.

Igår i Idol gick Nils vidare.
Jag har avskytt honom från början.
Någon i juryn sa att man älskar Nils så mycket så det spelar ingen roll att han inte kan sjunga, eller nåt sånt.
What???
Alltså han KAN ju verkligen inte sjunga, men det är inte den enda anledningen till att jag avskyr honom. Hela hans stil får mig bara irriterad... vilken överglad människa, kan man va sån??? Och så ful dialekt och så konstigt språk.







Men framför allt så har han skapat VANÄRA över mina musikfavoriter redan från början och nu igår också.
Hur kan man bara göra så och "tre av världens bästa låtskrivare" (What?? igen. Britney Spears och Backstreet Boys???) sitter och älskar honom och skickar honom vidare, istället för den underbara killen med mustaschen.
Det ska bli intressant att se när tävlingen börjar på riktigt, om han ska skrika ut alla andra låtar också och kasta sig ner på golvet och vara fjantig.
Jag bara sitter här och kokar. Slöseri med energi på att koka på grund av ett TV-program, men det är jag det.
Man gör inte så mot Ola Salo och Jocke Berg! Skärpning!!!!!!

over and out.

Inga kommentarer: