tisdag 2 september 2008

VI HAR FÅTT EN DOTTER

Japp. Det är sant.
Hon föddes igår den 1 september klockan 05:59.
Orkar inte skriva mer detaljerat för tillfället mer än att hon vägde 3170 gram och var 47 cm lång och var således inte ett fläskpaket. Men ingen fågelunge heller. Och inte hade hon gigantiskt huvud heller, 35 cm mätte det. Alldeles lagom.
Och det är en TJEJ...
Kan verkligen inte fatta det. Jag vet inte hur man gör eller hur jag ska bete mig. Känner mig nästan apatisk. Muneer däremot är äckligt stolt, det är nästan så jag blir rädd.
Och så har hon så mycket kolsvart hår så man kan göra flätor i det, men det ska jag inte.

Fatta att människan tittade ut precis när jag höll på att tappa tålamodet, på samma dag som jag faktiskt hade tippat från början (se tidigare inlägg i april eller nåt).
Allting blev helt plötsligt så coolt.
Kan bara säga wow.

4 kommentarer:

Lise sa...

ÅH GRATTIS! Hoppas allting gick bra :)

Pej sa...

Superstort grattis till er!!!
Kram

Jemima sa...

Grattis!

lillasnurre sa...

Grattis!! :-D