torsdag 2 oktober 2008

korta inlägg passar sig inte här

Jag tror jag ska börja på en ny blogg, vid sidan om denna.
Det är nämligen så att ibland får jag en dum tanke i huvudet eller börjar filosofera om något totalt meningslöst och ganska ointressant (men ändå tillräckligt intressant för att börja filosofera om), och då vill jag skriva en rad eller två om det, men låter helt sonika bli. Det passar inte här inne helt enkelt. Denna blogg har mer karaktären "låååååånga personliga välgenomtänkta (i allafall ibland) inlägg". Om jag då helt plötsligt skulle slänga in ett inlägg om Roger på RixMorronZoo så skulle det se dumt ut.
Jag skulle därför vilja ha en blogg där jag bara kan skriva trams.
Man måste ju organisera lite.

Frågan är bara om jag har tid för båda. Jag får se.

2 kommentarer:

lillasnurre sa...

Äh, skriv här, det är väl kul med lite omväxling? :-D

Elisabet sa...

hmm, jo, ja, det kanske det är i och för sig. jag orkar nog inte hålla reda på två i allafall.