tisdag 18 november 2008

hjälp

Det är en person som brukar återkomma till min blogg emellanåt som jobbar på Skatteverket, eller rättare sagt uppkopplingen tillhör Skatteverket.
Jag blir lite rädd, är Staten ute efter mig?
Tänk om Skatteverket måste spionera på min blogg för att kolla om jag sysslar med olagligheter eller liknande.
Snälla du som känner dig träffad, kan du inte ge dig till känna och säga om ni spionerar eller inte.
Jag säljer inte på Tradera så mycket längre och det som jag har sålt har inte varit så mycket så jag måste skatta för det, bara så ni vet.
Men lite nojjig blir man ju.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen fara. Jag har hittat din blogg och tycker du skriver bra, därför återkommer jag ibland. Fortsätt skriv, så fortsätter jag att läsa ibland. KRam

Elisabet sa...

Haha, va skönt!