lördag 13 december 2008

akuuuuuut

VAR kan man hitta kläder med Byggare Bob?
Det är Elias nya idol. Han tjatar om honom hela tiden och tyvärr så fick han en DVD med Byggare Bob i födelsedagspresent som han ska kolla på dygnet runt... Vilket har resulterat i att jag hela tiden har den sången på hjärnan...
Så nu tänkte jag köpa lite kläder med Skopis och gänget på till honom i julklapp, men överallt så säljs det bara leksaker men inga kläder?
Har kollat nätet men hittar bara utländska webshoppar och det hinner ju inte komma hit i tid innan jul.....
*hjääääälp*

3 kommentarer:

Maja sa...

Har du sökt på det på Tradera? Finns massor av Byggare Bob kläder där, men det kanske inte är just vad söker. Det mesta är säkert begagnat, men det fanns i alla fall nya kallingar som borde kunna passa.
Mindes att jag sett det på någon sida när jag surfat runt och letat Dorakläder till min dotter. Letade lite och hittade var, www.netty.nu
Kanske finns inte det du söker där heller, men jag håller tummarna. :)
Lycka till i jakten!
/Maja
PS. Tack för en bra blogg! (borde man väl skriva också när man skriver en kommentar..) ;) Inlägget om din mamma och julen var verkligen känslosamt, man uppskattar allt man har lite mer hur fånigt det än låter.

Elisabet sa...

Men åååååå va dum jag är, klart det finns på Tradera!!!
Tack för påminnelsen!!! Ska kolla den andra hemsidan också.
(och förresten det är inte alls fånigt att säga så, jag tycker alla ska uppskatta det dom har hela tiden, mkt viktigt!)

Novellskrivarn sa...

oj, jag missade att du redan hade blivit tipsad om tradera, så jag började leta lite åt dig där.

hittade bland annat denna:

http://www.tradera.com/BYGGARE_BOB_MYS_JOGGINGDRESS-auktion-79152369