torsdag 8 januari 2009

jag är handikappad!

Något fruktansvärt har hänt!
Jag kan inte skriva längre!
Det är med stor möda som jag skriver detta och tidigare inlägg.
Jag har skurit av mig själv fingret. Eller nja, det var lite ljug. Inte hela fingret, men det är ett tillräckligt stor jack för att jag inte ska klara av att skriva då jag har ett jättebandage runt typ hela handen.
Jag slant med kniven när jag skulle laga mat. Det är ju som jag alltid sagt. Kvinnor och matlagning är en hopplös kombination.
Detta hände i måndags. Har därför inte kunnat blogga även om jag velat och faktiskt haft jättemycket tid eftersom barnen äntligen börjat på dagis igen, så nu är det bara jag och lillskiten hemma.
Hade jag haft pengar så hade jag stuckit ut och glädjeshoppat, men det får bli lite kaffe i lugn och ro istället.
Men så sätter min klumpighet stopp för det hela.

Inte bara det heller, datorn är dessutom sönder så det går knappt att skriva nånting pga det också.
Elias pillade bort varje tangent på tangentbordet i ett obevakat ögonblick. Det var inte första gången, men lär man sig av sina misstag och lägger undan datorn på en säker plats? Nej.
Så nu är den totalkvaddad. Muneer pillade dit tangenterna igen men det funkar liksom inte.

Jag känner mig verkligen handikappad faktiskt. Varken händerna eller datorn funkar. Mycket hemskt tillstånd.
Det sista jag skulle vilja bli av med på kroppen om jag fick välja är händerna.
Låt det aldrig hända. Vad gör man då liksom?

Inga kommentarer: