tisdag 13 januari 2009

så att ni vet vem ni har att göra med

På Familjetramsliv finns en tråd där man ska erkänna sina synder.
Jag delar med mig av mina här också.

Brott jag har begått:
Misshandel, fortkörning, bedrägeri, urkundsförfalskning, snatteri, rattfylleri (är osäker men kanske), olaga alkoholförsäljning, fildelning, narkotikabrott, ofredande, ärekränkning, förtal, brott mot knivlagen, skattebrott.

Någon gång skall väl vara den första att erkänna.
Tror att den sammanlagda brottsligheten utgör ett straffvärde som kan uppgå till fängelse. Hoppsansa.
Jag som trodde att jag var så hederlig, men jag tror faktiskt att bara man tänker efter så har nog de flesta ett och annat spöke i garderoben.
Mycket har jag dock begått innan jag var straffmyndig.
Hade socialen vetat så hade jag nog blivit omhändertagen. Sicken värsting.

Tur att jag har bättrat mig lite nu.

Inga kommentarer: