tisdag 17 februari 2009

Man ska väl inte blogga bara för bloggandets skull eller?

Uärk, jag har sån bloggtorka.
Verkligen inspirationslös, eller vad det heter.
Det är nästan så jag känner lite stress; "herregud min blogg ligger där och mögglar!"
Men det är ju helt tokigt.
Om det liksom inte händer något, om jag inte tänker, om jag inte träffar någon intressant person eller har någon konstig fundering, vad ska jag blogga för då?
Jag vägrar att skriva en leffeblogg om vad jag åt till frukost.
Tror det finns noll intresse för det.

Nu är det dessutom så att pesten har drabbat oss, för vi har varit sjuka i snart tre veckor.
Först influensa som aldrig gav med sig, sen en äcklig magsjuka som fortfarande sitter i.
När man inte är upptagen med att torka spyor så är det helt enkelt bara så att man vill bara sova och inte tänka alls.
Idag skulle vi fått hembesök av LSS-handläggaren men jag tror inte hon vill bli smittad så det får vi skjuta upp... och då hade hon gett oss en akuttid, den första hon hade, för att vi skulle få hjälp fort! Så nu vet jag inte hur länge vi får vänta! Skiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!!

Nej den här bloggen får vara prio två ett tag, tills inspirationen och orken kommer tillbaka.

Btw, jag har märkt att min blogg verkar vara av intresse för någon på Landstinget i Jönköping. Undrar vem det kan va? ;-)

1 kommentar:

mammabecka sa...

Haha! Vad härligt att du fick garva lite. Tack så mycket :)

Och du, jag vet hur det känns med magsjuklingar. Stora tjejen började också spy alldeles nyss, så nu har jag tvättat hela vardagsrummet och bäddat ner henne med handdukar, hink och nalle i soffan.

kram