fredag 13 mars 2009

Det är en stor dag för oss alla

I november förra året så skrev jag ett inlägg om att jag inte har några byxor som inte är gravidbyxor eller sönder.

Idag har jag köpt nya. Jag har alltså gått runt i gravidbyxor i 6 månader efter att ungen ploppat, eller så har jag burit trasiga WT-byxor. Men nu har jag alltså köpt nya byxor, och jag är så stolt så jag vågar väl inte använda dem. Troligtvis kommer jag att lägga dem i garderoben med lappen kvar och så kommer de väl att ligga där tills jag hittar dem om fyra år när jag städar. Eftersom jag gillar mina trasiga byxor nu så mycket, de luktar ju som jag, och knäna har formats efter mina knän. Det är inte lätt, det är som att ta en sur snuttefilt från en bebis.

Men nej, jag måste väl fräscha till mig lite. Har faktiskt köpt en ny tröja också. Men det var en gravidtröja för jag gillar när de är så långa. Eller rättare sagt, jag fyller ut den.

Vilken bantningsmetod är bäst egentligen?

2 kommentarer:

Junitjej sa...

Vilken snygg blogg du har!

Elisabet sa...

Tack! Jag vet! (är ju inte jag som har gjort den så jag får lov att säga så)