onsdag 4 mars 2009

Jaa! Jag blev utmanad!

Någon, nämligen min kusin (som för övrigt har samma fina namn som min dotter), läste mina snyftningar om att jag aldrig blir utmanad, och se då vad som hände idag!

Skulle plocka fram den sjätte bilden i den sjätte mappen i mappen Mina bilder. Och sedan skriva en liten skvätt om vad vi ser på bilden.







Ja. Detta är då vad vi ser. Har ingen aning faktiskt vad det är. Min son och min dotter tydligen. Vad de gör på bordet vet jag inte, varför hon ligger i så konstig ställning vet jag inte, vad traktorn och Muneers hand gör där vet jag inte heller. Antagligen är det ett försök att ta en jättefin syskonbild som man sedan kan skryta med, också fäktas man med en traktor för att barnen ska dra på smilbanden, men bevisligen så gick det inte så bra. Det är i november förra året, så flickebarnet är två månader.

Så nu blev det en färgklick i min bildlösa blogg också, det var väl bra!

Nu är det meningen att jag ska skicka denna utmaningen vidare till 6 personer, fast jag vet inte vem, så vem som helst som ser detta kan ju ta den då. Och hoppas att ni hittar nån pinsam bild, kanske ett amatörporrfoto, höhö. Visa mig gärna sen.

2 kommentarer:

Kristoffer sa...

Jag tror att Maria har lekt med traktorn och att Elias har blitt arg över detta och fått Muneers sympati då det är olämpligt att flickor leker med traktorer. Muneer uppmanar på bilden Elias att hälla ner Maria på golvet så att hon lär sig en läxa.

Elisabet sa...

Ja, det låter ju vettigt.