måndag 6 april 2009

!!!!!!!!!!!!!!!

Amir säger mamma!!!

Han har sagt typ "mamama" flera gånger senaste veckan, fast utan att det var direkt riktat till mig, tror jag. Han kan ju ha menat mamma till mig, men i vilket fall som helst så märktes det liksom inte.

Men idag kom han upp till mig i mitt knä, såg mig i ögonen och sa "MAMMA". Senare, efter maten, så kom han fram till mig och ville att jag skulle ta av honom haklappen (det är det han menar, när han är färdig, fast han säger ju inget) och då sa han också MAMMA. Jag blev jättechockad, visste inte vad jag skulle säga eller göra, och samtidigt så vet jag ju att jag måste visa honom att det är jättebra att han säger så, på något sätt.

Jag har inte varit så glad över honom sen han föddes typ!!

Fantastiskt!

9 kommentarer:

Fia sa...

Härligt det är med framgångar. :) Hoppas du hittar ett sätt att få pojken att kämpa och göra fler framsteg.

Anonym sa...

Gud vad härligt att höra! Grattis!
/Brollie

lilla u sa...

Jag får tårar i ögonen när jag läser, det är så häftigt!! Heja Amir!

Kram lilla u

Jemima sa...

GRATTIS! *kram kram kram*

lalandakid sa...

Heja Amir!!!
Grattis!
:)

Camilla sa...

Är så glad för din skull *kram*

Maja sa...

Å va glad jag blir när jag läser detta! Glad av hans framsteg och glad för att du blir glad i allt jobbigt!!

camoo sa...

Jag gläds med dig!

AnnaHelena70 sa...

Varför är du skeptisk till IBT?? Visst är det härligt med framsteg - ingen uppskattar det mer än vi som ser de små små stegen framåt! Kram från Annahelena70 Familjeliv, http://annahelena70.bloggagratis.se
- en blogg om IBT och Kommunicerande Samspel
Välkommen in! /Anna