torsdag 23 april 2009

boys will be boys... eller huuuuur

Amir är på kortis. Det är så tyst och lugnt. Mitt dåliga samvete kommer i fatt mig ibland men jag försöker att vifta bort det. Jag vet ju att han har det bra... och det har vi också, så då är väl alla glada?

Sitter just nu och blir ompysslad av Elias. Han kammar håret på mig och sätter upp det med hårsnoddar och hårspännen. Han har också hämtat hårgelé och kletat in i håret. Han ville göra detsamma på Maria men där sa jag stopp. Dessutom har han bestämt vilka kläder vi alla ska ha på oss i morgon och lagt fram dem prydligt på en stol. Själv ville han sminka sig med mascara och spruta på sig lite parfym. Han har också lagt sin docka till sängs efter att ha badat henne och gett henne välling.

Hahaha. Så mycket för att pojkar är bilintresserade och bråkiga och det är bara flickor som gillar glitter och att göra sig fina. Ha. Ha. Ha.

1 kommentar:

lilla u sa...

Hoppa över det dåliga samvetet och njut av tystnaden och lugnet. Amir är på kortis för att du skall orka och du skall okra länge.... Så i längden mår han bäst av att vara på kortis så att ni får lite vila och på så sätt orkar mer.