söndag 26 april 2009

lite fler bilder kanske

När man ändå håller på att pilla med bilder och usb-minnen och hela skiten så kan jag ju alltså lika gärna slänga in några fler. Om inte alla är intresserade av hur ungarna ser ut så är i alla fall släktingarna det, skulle jag tro.



Elias hälsar på Fåret Shaun i stadsparken





Årets första utomhusglass på vår jätteprydliga altan





Jag undrar varför han ständigt går runt med den där rynkan mellan ögonbrynen?





Äta glass är en träningssak... som man kan se på tröjan





Tussilure fick inte glass. Men hon fick bita på pinnen efteråt. Det dög också jättebra.

Hon kryper förresten. Eller, kryper och kryper, hon sitter och hoppar på rumpan, precis som Elias gjorde. Ibland går hon som en gorilla, med raka ben och handflatorna i golvet. Ställer sig upp mot möbler gör hon också. Skruttisen.

Det har ju alltid varit full fart här hemma men nu har visst "full fart" fått en helt annan betydelse. Istället för att ha två barn som kutar runt på väggar och tak så är det nu tre. Hejsan hoppsan.

2 kommentarer:

Lise sa...

Du har med all säkerhet hört det förut, men alla dina ungar är ju något extra! Så otroligt söta så jag tror jag smäller av! /trogen läsare.

Elisabet sa...

Haha, tack (eller vad man ska säga. ska man säga tack? det är väl de som ska säga det isf)! Själv är jag partisk så jag kan ju inte uttala mig :-)