söndag 5 april 2009

rubriker är överskattade

Nej men vilken trevlig dag det blev idag!

Det är så härligt, efter att ha sovit två timmar på hela natten, torkat spilld Oboy hela morgonen och borstat tänderna med hårgelé, att mötas av något sånt här:
http://bloggtipsarna.blogg.se/

För er som inte gillar att klicka på länkar (varför? vet ej, har bara hört att vissa inte gör det) så bjuder jag på en preview:





Får jag skryta och säga att jag tycker att jag förtjänar det? Eller är det för jante?



Uppdatering: Bilden vart ju skum, så ni får klicka på länken ändå, hehe. För läsa måste ni.

9 kommentarer:

cpmamman sa...

Jodå din blogg är jättebra och du förtjänar det. Big time

Elisabet sa...

Tack detsamma! Läser din också! :-)

cpmamman sa...

Vad trevligt att höra. Blev så förvånad över att du "bara" var 25 år. Har inte tänkt på det tidigare. Säger jag som är 23 :)

Jemima sa...

GRATTIS!! Välförtjänt förstås! Men kul att det uppmärksammas från andra håll.

fru fleggman sa...

Jag har suttit en stund nu och läst några av dina äldre blogginlägg med etiketterna "baktid", och jag blir så imponerad av allt du skriver. Jag älskar älskar älskar din blogg, varje gång jag hittar olästa inlägg är det som en liten julafton! Du som skriver så bra, nog finns det något du borde kunna göra med det? Har du funderat på att publicera på vulkan?

Anonym sa...

Hej.

Hittade den här länken http://www.familjeliv.se/Forum-5-88/m42722068.html

Beklagar verkligen, om du fortfarande är intresserad av dina bilder hjälper jag dig jättegärna. Maila mig på emelie.sandstrom@kungsfoto.se

MVH
Emelie

Elisabet sa...

fru fleggman: tack så mycket! Oj va kul. Och konstigt, tycker jag själv. Jag tycker 99% av mina blogginlägg är svammel liksom, tänker aldrig att någon kommer uppskatta eller ens förstå allt konstigt snack.
Men jo, jag älskar att skriva, skriver varje dag i olika former. Försöker mig på en bok men det går inte så bra eftersom det mest också är svammel och det måste ju vara lite struktur på en bok. Faktiskt har jag tänkt mycket på Vulkan... men den ska ju bli färdig också. Eller rättare sagt, de. För det är två böcker =)

Men det känns inte som att jag har tid och ork till att koncentrera mig på det på riktigt, det skulle bli för mycket press och det är roligare när det bara är en hobby utan krav.

fru fleggman sa...

Kan du inte skriva en bok som är som din blogg då, en samling betraktelser? Jag tror det skulle bli skitbra och jag skulle definitivt köpa den. Allt i en blogg blir ju inte bra i en bok men de långa berättande delarna skulle göra sig jättebra. Det kanske inte är läge att publicera exakt nu men om du fortsätter blogga och är noga med att spara allt kanske du kan använda det här materialet längre fram.

Elisabet sa...

Ja jag sparar ju alltid allting som jag skriver, inklusive bloggen, på ett säkert ställe... så vem vet, kanske skickar in nåt till vulkan en dag. EN köpare har jag ju då i allafall, kul att höra :-D