fredag 12 juni 2009

gäääääääsp

Det är sååååå tråkigt med bloggbråk. Det finns inget tråkigare på internet. Och det finns inget mer ointressant. Det är såååå tråkigt, när bloggar och skribenter som är roliga och intressanta i övrigt, börjar hålla på och älta något skit som hänt på internet i all evighet. Väck mig när ni är färdiga, jag orkar inte ens läsa två ord.

Varför bråka på internet? Så himla barnsligt. Och sånt slöseri på energi. Och så onödigt. Är det någon som tycker att det är kul att läsa? Är det någon som faktiskt är intresserad, mer än de som bråkar? Inte jag i allafall. Blaj är vad det är. Någon kanske tycker att det är spännande att ta del av den nya tidens dokusåpor, men inte jag.

Varför skriver jag detta nu då? Vet ej. Kanske för att jag har stött på bloggbråk på alldeles för många ställen den senaste tiden, och nu tråkar Linda ut mig genom att göra detsamma.

Nu sticker jag på studentfest och äter smörgåstårta. Sen ska jag köpa godis, äta upp allt på en gång, kräkas, och sen ska jag börja banta. För femtonde gången i år. Wish me good luck.

1 kommentar:

Magda sa...

ojojoj. Var inne på länken. Kära värld, finnd det inte viktigare saker att blogga om? Jag trodde dessutom att Allt om Barn var en seriös sajt?

Vilka är det som bloggar där egentligen?

Hoppas du får det trevligt på studentexamen!