lördag 6 juni 2009

hjälp mig med en sak

Med risk för att det här inlägget kommer låta väldigt anti-jante så måste jag be er om hjälp. Jag har mycket svårt för att se positiva sidor och prestationer hos mig själv, så nu när jag har fått en uppgift så blir det jättesvårt för mig att klara av den.

Uppgiften handlar om att jag ska ta fram de bästa inläggen i min blogg (jag vet inte hur många, men en bunt ska det väl vara). Jag tycker det är jättesvårt! För jag vet inte vad som är bra och vad som är blaj. Och jag vet verkligen inte vad som är bäst.

Jag fiskar inte efter komplimanger här, jag vill bara höra vad ni tycker. Om ni vet med er att ni har läst ett inlägg som ni tycker var bra eller kanske till och med jättebra, kan ni berätta det för mig? Jag klarar omöjligt av detta själv.

Det handlar om ett litet projekt. Jag tackar ödmjukast på förhand!

7 kommentarer:

Viola sa...

Jag gillade det där inlägget då du berättade om hur du och Muneer träffades :)

madlar sa...

Aha! Ett litet urval till Blok? Håller själv på att fundera på mina inlägg så jag kan kolla dina när jag ändå klurar. Återkommer ;)

sarah sa...

Tycker det finns mycket bra, vissa inlägg om dina familj är ju väldigt öppna och jag tror många personer tycker om att läsa om dom. Känns ju lite som bloggens "essens" är det som handlar om Amirs autism. Själv tycker jag dina inlägg om Indien är jättespännande.....vet inte om detta hjälpte ngt

Sara sa...

"var är du?"
Om amir och hans autims är underbart

Sen gillar jag det om hur du och din man träffades

Elisabet sa...

Japp, till blok är det.
Vet inte hur många inlägg man ska ha med, hur tjock det är meningen att den ska bli? Eller hur omfattande? Hade man haft en "kort" blogg med få inlägg så hade man ju kunnat ha med allihop men det är inte så lätt att välja mellan 309 stycken (det är visserligen inte heller många om man jämför med en del bloggar som har tusentals inlägg).
Men tack för era tips =)

Anonym sa...

Det om din mamma och Anna Wahlgrens bok med hennes understrykningar som du hittade tyckte jag var valdigt bra och rorande!

Sandra sa...

OJ, förstår om du har svårt att välja! Allt om Amir är så bra skrivet, bu beskriver verkligen hur det är att ha ett barn med neuropsykiatrisk diagnos, med allt vad det innebär av glädje och sorg.

Jag kan inte rangordna mellan dem :-)