tisdag 14 juli 2009

kissochbajsvarning

Nu har jag hittat ett till sätt att spara pengar. Nämligen slippa köpa blöjor!

Elias är nämligen, sedan ett par veckor tillbaka, helt torr, till och med på natten. Och jag vet att det är fruktansvärt tråkigt att läsa om det, men det är faktiskt min blogg och jag bestämmer vad som ska stå i den och nu bestämmer jag att varenda människa ska veta att min son är rumsren. Sådeså.

Och det bästa i detta är att man sparar så himla mycket pengar. Eftersom vi får Amirs blöjor gratis så behöver vi nu bara köpa till skruttan och det är ju inte ens någon kostnad. Det är ju verkligen ingen kostnad med 2-3 paket blöjor i månaden jämfört med 12 (tolv!).

Så ett tips till er som vill spara pengar är att göra era barn blöjfria. Om ni nu inte hade tänkt på det. Vilket ni borde ha gjort eftersom ni är smarta. Men tipsa kan man ju alltid ändå.

5 kommentarer:

Jemima sa...

Wow, toppen!! Adam har nog lite kvar, han är knappt torr på dagen och inte på natten. Bra jobbat. :)

Micke sa...

Jaha Elisabet... Min blogg är tillbaka http://mikaelhammarlund.blogspot.com/

Zebbes mamma sa...

Hejsan

Tack för din fina kommentar inne hos mej.. Och tack för att du kom på att är fel länkat.. hmhm skumt... men jag ska försöka ordna det.. hihi.. Du verkar ha en mycket intressant blogg, ska kika vidare inne hos dej, autism är något som jag verkligen berörs av på olika sätt... jobbat och är släkt med en...

Kram Mia

Magda sa...

Grattis! Vad kul för er! Eller kul och kul- vad skönt kanske man ska säga ;-)


Kram!

//Magda

netscapeswe sa...

Ja...att ha blöjfria barn är lika underbart som då barnen kan/får äta det samma som resten av familjen....=)