onsdag 26 augusti 2009

?

Jag är hög på knark för tillfället, så jag kan egentligen inte skriva. Jag måste sudda hela tiden och börja om, för jag ser ingenting. Men jag kan inte bara ligga i soffan nu, jag måste upp och försöka göra mig frisk, för jag måste ju plugga. Jag tänker iiiiiiinte sabba det den här gången, CSN hoppas ju på mig.

Så jag får knarka. Det är ett härligt knark. När jag var tonåring så använde jag det faktiskt som rent knark. Jag tog det fast jag inte var sjuk. Mamma blev så orolig så det slutade med att hon hällde ut det i vasken, till min stora besvikelse. Hostmedicin alltså. Hostmedicin med morfin i. Det är fina grejer det. Man svävar. Och man glömmer allt som har med hosta att göra. Sen kan man proppa i sig diklofenak också, och lite indisk medicin som heter duga. Vad ska man göra då, när man inte får komma till läkaren? De vågar inte träffa mig. Så jag proppar i mig en häxblandning av medicin istället. För jag måste som sagt var plugga. Och häxblandningen hjälper väldigt bra.

Nu har jag glömt vad det var jag tänkte skriva. Jag började på det här inlägget för att jag tänkte skriva något speciellt, men istället började jag tjata om knark och nu har jag glömt. Jag är bara en aning vimsig.

Jag får be att återkomma.

5 kommentarer:

Micke sa...

Du får väl bli hämtad i ambulans och isolerad då om du inte ska smitta ner vårdcentralen. Det låter som att du håller på och förmultnar.

Nina sa...

Ojoj :(
Tänker på er och håller tummarna hårt, hårt för att Amir ska klara sig.
Massvis med krya-på-kramar!
Nina

Elisabet sa...

Tackar =)

Anonym sa...

åååhhh cocillana...min favvo <3 yum

Elisabet sa...

eller hur... kan inte leva utan den. hehe