måndag 24 augusti 2009

nöff nöff

Hej jag har blivit en gris!
Hejdå!

9 kommentarer:

Nina sa...

Va??? Du har väl inte åkt på svininfluensan??

Elisabet sa...

Det känns så i allafall. Om det inte är det så skulle jag då rakt inte vilja veta hur svininfluensan känns.
Blä.

Nina sa...

Hujedamej :(
Du går väl till läkaren?!!
Krya på dig!!!

Elisabet sa...

Nä jag får inte komma dit tydligen. Först sa de att jag ska "ta alvedon" och vänta ett par dagar och sen sa de att jag inte ens får komma dit, för om det är svinisen så vill de inte ha dit den... vilket jag kan förstå. Så vi får väl se.

Micke sa...

Svininfluensan är statistiskt sett inte särskillt farlig. Det är någon tusendel som dör. Förutom i England då kanske...

Sara sa...

Men fy sjutton!

Hur mår resten av familjen?
Hur mår du?

Elisabet sa...

Det är det som är lite konstigt så jag misstänker att det kanske inte är svininfluensan då, för resten av familjen är bara förkylda och ringrostiga och det är bara jag som är DÖD. Om det var svin så skulle de ju också bli döda.
Kanske. Vet ej.

Nina sa...

En del blir bara "förkylda" har jag hört på tv... Så det kan vara det men din familj fick den lindriga varianten.
Var rädd om dig!
Kram Nina!

Elisabet sa...

Och Amir är på kortis men han kommer hem idag... han kommer också bli smittad, och han kommer INTE få någon "lindrig" variant... usch, det här kommer inte bli kul.