måndag 23 november 2009

Ni får en bild, varsågoda

Det är ju inte så ofta.




Jag tycker bara att Elias är så cool. På H&M så skulle han absolut ha den här "skinn"jackan. Sen vandrade han iväg till stället med smycken och botaniserade, och där hittade han Hello Kitty-halsband och ett Disney-prinsessarmband som han inte kunde slita sig ifrån (han sov med dem på också). Och jag är liksom bara sån, att när han vill ha en massa såna där grejer som jag annars kräks över (disneyprinsesstjafs alltså), då får han det helt enkelt. Det är sådant som kallas att ge ens barn 100 möjligheter istället för två.

Tror ni han blir bög?

Vi är tydligen med i tidningen idag. Jag har inte kollat ännu. Men de var väldigt exalterade på Amirs dagis, så jag måste sticka och köpa tidningen så fort jag kan. Om jag vågar gå ut. Inser helt plötsligt att typ 100 000 pers har sett min nuna och läst om mig idag. Hjälp.

10 kommentarer:

trollhare sa...

Vilken härlig bild :D Fler prinsessarmband åt pojkarna! ;)

Nina sa...

Isf blir han världens coolaste bög! :)

Kram Nina!

phernilla sa...

Hej igen.
Det var längensen jag var in här o läste nu.
Vilken tuff "liten" kille du har!
Störtskön stil ;)
Vad är det för tidning du är med i idag?
*nyfiken såklart*

*kramen*

Micke sa...

Elias är grym.
Bög eller ej.

Elisabet sa...

phernilla: Hej igen! :-) Det är Jönköpings-Posten, det står varför i ett inlägg där nere, "Vem skulle komma på idén att bygga ett sjukhus med massa trappor och ingen hiss".
kram kram

Nina sa...

Går det inte att läsa Jönköpingsposten på nätet? Jag hittar det inte isf...
Kramen!

Elisabet sa...

Nä, det går inte. Jag undrar om man får skriva in här vad som stod i artikeln eller är det emot upphovsrättslagen eller nåt?

Nina sa...

Du får återberätta med egna ord, men inte kopiera rakt av.
Kram!

lilla u sa...

Hm, Elias påminner mig om min minsta, "coola saker" som tex skinnjacka, rosa kläder och glitter är det som gäller. Det är så rätt :-)

Elin Astrid sa...

Men åh! herregud vilken liten söt unge du har! Och att han kan välja accessoarer i en sån tidig ålder! :)