fredag 4 december 2009

svinspruta done

Jaha då var äntligen hela familjen vaccinerad mot grisen. Nu är det nästan så att jag hoppas att flera tusen människor dör, så att vi inte har gått igenom det här i onödan.

Elias var jätteduktig, han skrek ingenting och ville ha fler sprutor. Amir däremot vände upp och ner på hela bvc. Gjorde både mig och karln svettiga och blåslagna, och bvc-tanten tittade på honom med bekymrad blick. Han fick bara ett litet utbrott liksom. Och jag är så innerligt glad att jag stod på mig så att vi slapp stå i kön... för jag vågar inte tänka på hur det kunde ha slutat.

Nu är det bara att vänta in biverkningar och se om ungarna börjar gå baklänges eller blir förlamade. Amir är kritvit i ansiktet, bråkar och skriker och slänger runt grejer i värsta panikattacken. Undrar hur natten kommer bli. Suck. Tror dock ändå att det är bättre än svinisen.

Trevlig helg på er.



Lusth, du får ta och maila din adress till mig eftersom du har lördagsgodis att vänta! :-)

2 kommentarer:

Lusth sa...

Haha, jag tänkte väl att ni skulle bli grissprutade. ;P

Du behöver inte skicka en påse med godis men min adress är:

Ann-Sofie Lusth
Granrisvägen 32 S
70235 Örebro

Om inte annat har jag ju en grabb som kanske skulle bli glad om inte annat.

Elisabet sa...

Jomen det är klart jag ska, har en hel hög här hemma så det är inga problem :-D Då kan din son få det då, blir ju skitbra!