söndag 20 december 2009

wtf

Blää, jag kan inte få tag på Kvällsposten någonstans. De säljer ju bara GT här. Och inte ens på biblioteket finns den. Vad är detta för skittidning? Om det är nån som läser detta som bor i södra Sverige så får ni väldigt gärna säga om ni sett artikeln i tidningen så jag vet om jag ska skämmas eller ej. För jag tror den skulle vara med igår eller idag. Annars blir det väl i morgon.

Jag tycker bara det känns så olustigt att veta att man kanske är med på en skitful bild och så har man inte ens sett det själv. På internet finns det inget ännu men journalisten visste ju inte heller om det skulle vara med på nätet så.

Nu ska jag vara jätteordentlig och baka en massa kakor. Bara så ni vet.

2 kommentarer:

Sara sa...

kontakta jorunalisten och se till att de skickar upp några ex till dig

Jag hoppas det kommer på nätet, är så himla nyfiken

Hur har det gått med julklappsinköpen?

Elisabet sa...

yes jag får nog göra det.

Det har gått bra, jag har köpt coloredo, pussel, bollar, konstiga känselmaterial typ scooshbollar (eller hur det nu stavas) och sånt, ett par pedagogiska böcker, en sån där "projektorlampa" eller vad det heter som lyser i taket du vet? Sen får han dela på en bilbana med syskonen, han kan nog inte styra den själv än men han tycker säkert den är jättekul att kolla på.
Skulle helst av allt vilja inreda ett helt nytt rum åt honom i stil med komikapprummen, men det går inte så länge vi bor i den här lilla pluttiga lägenheten :-(
Han har börjat hata sin säng och vägrar sova däri så det känns som att det är nåt med rummet som han inte gillar :-(