fredag 8 januari 2010

Nej herregud!!!

Oj oj oj vad har jag gjort! Okej, artikeln är bra men vafan är det där för bild??? Jag ser ju ut som en potatis. Mrs potatohead. Ni kan ju kalla mig det i fortsättningen.

Skit också, jag visste inte att det skulle bli så stort, jag trodde det skulle vara en liten notis typ, tänkte att det går väl bra. Nu får jag skämmas för denna bild, måste de ha en bild på mig...

Nu går jag och lägger mig under täcket resten av helgen.

http://www.expressen.se/halsa/1.1838006/amir-fick-ett-lugnare-liv-med-omega-3

8 kommentarer:

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Du kan nog lägga till titel mediahora på din meritlista snart! Fasiken vad du jobbar på för att få vara med!

Nina sa...

Haha, lugn nu lilla gumman! Det är bara du själv som känner så. Det är ju ingen porträttbild direkt, men den passar bra till artikeln. Du ser inte alls ut som en potatis! Du ser ut som en mamma som berättar nåt viktigt! Så det så! :)

Kram Nina!

Elisabet sa...

Magda: nehedu!!! aldrig!!! Nu får ni inte tro att jag är SÅN! Har aldrig vart heller. Den här gången var det faktiskt de som tog kontakt med oss. Iiiiiinte mitt fel.
Dock tycker jag faktiskt att det var ett viktigt ämne så jag hade inget emot att berätta på så vis.

Men bilden kunde de ha undvikit.

Carl-Henrik sa...

Potatis?!? Nähä du, jag tycker du ser fullständigt normal ut. :)
Stör mig betydligt mer på de felstavade namnen, men det gör ju inget för den som inte känner er!

Anonym sa...

Foto: Tomas Leprince ??? Haha, uppenbarligen borde mannen i fråga ägnat lika mycket tid åt att lära sig hantera en kamera som åt att fabricera ihop ett efternamn i den stilen;=) Äsch, med tanke på att Amir är söt som socker på bilden kan Du alltid hävda att kvinnan till höger är från BVC eller nå!

Ann-Sofie sa...

Haha, så illa var du inte. Jag har sett värre ut jag lovar. :)

Bra artikel, intressant. Kanske ska mata mitt monster med sånt också... Verkar ju inte helt fel faktiskt.

Elisabet sa...

Fan också att jag inte tänkte på det. Det är ju vår bvc-tant som är med på ett hörn. :-p

Jaja, skitsamma.

Det kanske var bra att ta en in-action bild, hellre det egentligen än en onaturlig bild då man står och flinar upp sig och tror att det blir bra också blir det bara ännu värre. Eller en där man måste glo in i kameran och se förtviiiiiivlad ut. Sen ser man väl aldrig ok ut om man är halvhuvad :-D

Stör mig också på att namnen är felstavade men jag är ju ganska van sedan gammalt, och betänk att Muneers namn är rättstavat, det var inte dåligt!

Är ändå nöjd med artikeln som sådan.

Elisabet sa...

Ann-Sofie; det tycker jag definitivt att du ska, det kommer aldrig slå fel.