onsdag 6 januari 2010

vafan är det här nu då??????


Klockan är 10:05. Han har varit upp sen halv sju. Sovit alldeles utmärkt i natt. Sen helt plötsligt får han för sig att gå och lägga sig igen???

Så har han inte gjort sen han var 6 månader gammal. Han har inte feber eller något sånt. Jag fattar ingenting och blir faktiskt lite orolig, det är inte likt honom!

Var bara tvungen att skriva det liksom.


(ja han har fortfarande pyjamas på sig. med hänvisning till inlägget om mig själv som sketen förälder.)

11 kommentarer:

sara sa...

hmmm låter misstänkt

Jag skulle gissa att han på nått sätt håller på att bli sjuk

Kram

Elisabet sa...

blää jag hoppas verkligen inte det, han ska till kortis idag och det behövs verkligen..... fan
de andra ungarna är lite förkylda så det är ju möjligt att han håller på att få nåt han också...
han vaknade efter bara en timme dock.. men ändå, det är skitkonstigt verkligen, han verkar inte sjuk.

sara sa...

Kan han inte till Kortis ändå?
Eller gör det mig till en riktig skitförälder som tänker så?

Söt pyjamas? vart har du hittat den

Anna-Karin sa...

Han kanske är inne i en utvecklingsperiod av något slag? Eller kanske rentav bearbetar allt som varit runt jul och nyår. Autistiska barn är ju mästare på att snappa upp omgivningen och all stress osv som vi sänder ut. Jag vet inte hur Amir är men vet flera A-barn som har en inbyggd radar.

Lucaz brukar bli extremt trött under vissa perioder och efter det verkar det som om han har hoppat upp ett litet trappsteg i utvecklingen. Sen är han extremt känslig när det är nåt annorlunda.

Elisabet sa...

A-K det kan jag mycket väl tänka mig... Allt som hänt runt jul och nyår, han kanske bearbetar det ja. Och så utvecklas han ENORMT mycket just nu! Tänkte skriva om det när jag orkar. Så det är klart han är tröttare än vanligt kanske, men han har ju haft utvecklingsperioder innan och inte reagerat såhär.

sara: han får gå till kortis ändå. Men om han är sjuk så skickar de ju hem honom... men vi får väl se om han blir det.
Den är från PoP!

Nina sa...

Ååh... Mina tummar är hållna för att det bara är lite extra trötthet efter alla helgerna!

Inte bli sjuk nu lilla gubben!

Kram Nina!

Lusth sa...

Robin brukar gå runt i kallingar tills jag orkar ta fighten när han är hemma om dagarna. :)

Hoppas han sov skönt. :)

sara sa...

ang kläderna så har M gått i nattlinne och mjukisbrallor hela dagen idag

Jag skulle kunna skylla på att jag haft feber men faktum är att det har hänt även annars

Elisabet sa...

han sov säkert jätteskönt men kommer säkert inte somna ikväll, men vet ni vad, det är inte mitt problem för han är på kortis, HAHA
:-D

Lusth sa...

Hehe, huvudsaken är ju att han inte är sjuk i alla fall för det är ju aldrig kul. Hoppas han får det bra och att ni kan njuta av att han är borta en stund. :) Sov gott inatt. Kram (Ps, Robin tyckte om godiset och hälsade tack, tror jag har glömt säga det. )

Elisabet sa...

Varsågoda!